اطلاعیه

بدینوسیله شرکت ایورد آریا (نماینده رسمی و قانونی موگزا و وسترمو در ایران) به اطلاع می رساند ، با در نظر گرفتن  سیاست های کنترلی بازار، جهت کاهش قیمت ها در فضای اقتصادی کنونی، اقدام به تغییر در شبکه توزیع خود نموده و از کلیه مصرف کنندگان و مشتریان تجهیزات ارتباطات صنعتی دعوت می نماید تا به صورت مستقیم از خدمات مشاوره ای، مهندسی، تامین کالا و … شرکت ایورد آریا استفاده نمایید.

در همین راستا شرکت ایورد آریا بر خود ملزم می داند اقدام به شفاف سازی نموده و بدینوسیله تغییرات و خدمات جدید خود را اعلام نماید. لذا خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:

  • این شرکت مانند ادوار گذشته همچنان موظف به تامین، پشتیبانی فنی و بازرگانی برند موگزا و وسترمو در ایران بوده و جهت هر گونه مشاوره رایگان و ارائه راهکارهای مناسب با هر صنعت، آمادگی خود را اعلام می دارد.
  • شرکت ایورد آریا تنها نمایندگی کمپانی های موگزا و وسترمو در ایران بوده که در مبادی قانونی ذیربط ( وزارت صنعت،معدن و تجارت ، حمایت از مصرف کننده و …) به ثبت رسیده است و مستندات آن قابل ارائه می باشد.
  • شرکت ایورد آریا به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات و اطمینان خاطر مشتریان در راستای ارائه گارانتی معتبر، موفق به دریافت تاییدیه از سازمان حمایت از مصرف کننده شده است و از تاریخ 97/02/24 خود را متعهد می داند به تمامی تجهیزات دارای برگه گارانتی این شرکت خدمات 3 ساله گارانتی تعویض و 10 ساله خدمات پس از فروش ارائه نماید لذا در صورتیکه محصولات برندهای مذکور را از منابع دیگری تامین نموده اید حتما از صحت برگه گارانتی آن جهت ارائه خدمات فنی اطمینان حاصل فرمایید.

نظر خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.