پنجمین وبینار آموزشی وسترمو “دفاع از شبکه در برابر دسترسی های غیر مجاز”

در جهان پیشرفته امروز ، IIoT و Industry 4.0 تعاریف جدیدی از چشم انداز صنایع هستند و بستر ارتباطی این معماری ها مبتنی بر فضای سایبری بنا شده است، لذا امنیت سایبری از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

هر چه گستره وسیع و متنوعی از دستگاه های مورد استفاده در یک سیستم کنترل صنعتی که به یکدیگر متصل می شوند، بیشتر باشد تعداد و خطر ابتلا به حملات سایبری افزایش می یابد.

در این وبینار در خصوص اصول امنیت سایبری در صنعت و نیز نحوه استفاده از محصولات شبکه Westermo و سیستم عامل WeOS جهت دستیابی به یک وضعیت امنیتی پایدار با تعادل متناسب بین امنیت و بهره وری عملیاتی بحث خواهیم کرد و خواهیم آموخت که چرا حفاظت از شبکه می بایست شامل نظارت بر ترافیک خروجی و احراز هویت درگاه باشد.

در یک سیستم کنترل صنعتی، که در آن جریان داده ها شناخته شده و ایستا هستند، دستگاه های  WeOS کمپانی Westermo با نظارت کامل بر ترافیک داده های خروجی، قادر می باشند گزارش هر گونه درخواست اتصال ناشناس و یا نامتعارف را درون یک سیستم تشخیص نفوذ تعریف شده ذخیره نمایند. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان بررسی و تایید درخواست انصال دستگاه هایی اشاره نمود که برای اولین بار تقاضای ورود به شبکه را دارند. همچنین با پیاده سازی امکان شناسایی پورت با استفاده از استاندارد IEEE 802.1X ، امکان ذخیره تقاضاهای مردود اتصال  به شبکه نیز در این سیستم عامل فراهم آمده است.

در همین راستا ، کمپانی سوئدی وسترمو تولیدکننده انواع تجهیزات ارتباطی صنعتی با امکانات و کیفیت ویژه، در راستای تکمیل اطلاعات در حوزه امنیت سایبری اقدام به برگزاری پنجمین سمینار آنلاین و آموزشی خود با موضوع  “اصول امنیت سایبری برای شبکه های صنعتی”  نموده است .

زمان برگزاری: 28ام فروردین ماه 1398

ساعت برگزاری: 11:30 صبح

پس از تکمیل ثبت نام و پیش از برگزاری وبینار اطلاعات تکمیلی از طریق ایمیل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

همکارانی که مایل به دریافت فایل سمینارهای گذشته می باشند ، می توانند از طریق ایمیل info@eworldaria.com درخواست خود را ارسال نمایند.

نظر خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.