روتر GW2024PW-4E-GPIO-QFR-DC24 صنعتی با Mini RTU

روتر سری GW2024P، روتری دارای استاندارد درجهٔ استاندارد IP می‌باشد. روترهای دارای مقاومت زیاد که برای مکان‌هایی چون پست‌ها، کابینت‌های فضای باز و مراکز انتقال الکتریکی مناسب می‌باشد. این روتر قابلیت نصب DIN-Rail و  نصب بر دیوار را دارد. این روتر از برنامه‌های SCADA، تلمتری ۲، حمل‌و‌نقل، خدمات اضطراری و سایر زیرساخت‌های حیاتی پشتیبانی می‌نماید. روتر GW2024P Series دارای حداکثر ۸ پورت اترنت بوده و از LTE پشتیبانی می‌کند. قابلیت رمزگذاری پیشرفته در بستر VPN، بالاترین سطح امنیتی شبکهٔ خصوصی APN یا بستر اینترنت را فراهم می‌نماید.

پایانهٔ کنترل از راه دور/دیسپاچینگ۳

روترGW2024P  به‌عنوان یک mini RTU عمل می‌کند، از آن‌جایی که RTU و عملکرد روتر در یک دستگاه ادغام می‌شود هزینه‌های مربوط به استقرار و عملیات کاهش می‌یابد.

چندین پورت سریال و پورت خروجی/ورودی۴

پورت‌های ورودی و خروجی را می‌توان مستقیماً از طریق یک سرور۵  اسکادا کنترل کرد. این کنترل از طریق مجموعه‌ای از پروتکل‌ها از جمله Modbus TCP, DNP3 و IEC-104 صورت می‌گیرد.

تبدیل پروتکل۶ اسکادا

تبدیل پروتکل اسکادا به برنامه‌های کاربردی امکان می‌دهد بدون نیاز به ارتقای RTUها پروتکل‌های اسکادا را در یک پروتکل در سرور تلفیق کنند.

نظارت بر اتصال و سیم‌کارت دوگانه

در صورت خرابی شبکه، معماری دوگانهٔ سیم‌کارت برقراری شبکهٔ پشتیبان را ضمانت می‌کند. ماژول نظارت بر اتصال اطمینان می‌دهد که روتر سری GW2024P حداکثر در دسترس بودن را تا زمانی که شبکهٔ سلولار فعال است در اختیار قرار ‌دهد.

چالش‌های محیطی

روتر سری  GW2024Pبا قابلیت ایزولاسیون بالا و مصونیت ۷EMC تحت استانداردهای EN برای محیط‌های سخت مانند نیروگاه، راه‌آهن و جاده‌ها طراحی شده است.

محافظت در برابر نفوذ

تمامی قسمت‌های این محصول غیر از connectorهای پایینی کاملاً در برابر باران و گردوغبار مصون هستند.

مقاومت در برابر ارتعاش خارجی

این محصول به صورتی طراحی شده است که برای مقاومت در محیط‌هایی مانند کنار جاده که لرزش بالایی دارد نیز مناسب می‌باشد.

روتر سری GW2024P با استانداردهای ارتعاش، سقوط و تکانهٔ ناگهانی آزمایش می‌شود تا اطمینان حاصل شود که دستگاه در شرایطی که توسط محصولات ارتباطی درجهٔ تجاری قابل تحمل نیست، به کار خود ادامه خواهد داد. این محصول دارای پوشش انطباقی اختیاری است که در برابر condensation محافظت می‌کند.

سازگاری الکترومغناطیسی۸، امنیت، تخلیهٔ الکترواستاتیکی۹ و جداسازی الکتریکی۱۰

محیط‌هایی مانند ایستگاه‌ها و مکان‌های مربوط به حمل‌و‌نقل حاوی مقادیر زیادی تابش منتشرشده از تابلوهای برق، مسیر‌ها و سایر منابع برق می‌باشند. از این رو مقرراتی برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات وجود دارد. این موارد به ایزولاسیون بسیار بالاتری نسبت به تجهیزات ارتباطی تجاری نیاز دارند. این محصولات برای تطابق با استانداردهای EMC، امنیت، ESD و ایزولاسیون طراحی شده‌اند. وجود محفظهٔ PVC سبب شده است که روتر سری GW2024P از لحاظ الکتریکی در امان بوده و سطح بالایی از مصونیت در برابر موج‌های برق و گذرا را فراهم نماید.

همچنین پورت‌های سریال RS232 و RS485 روتر سری GW2024P به طور کامل نسبت به مدار اصلی ایزوله‌ شده‌اند. این امر سطح بالایی از قابلیت اطمینان را در محیط‌های الکتریکی چالش‌زا فراهم می‌نماید.

جلوگیری از قطعی۱۱

قابلیت جلوگیری از قطعی که امکانی اتوماتیک و اختیاری می‌باشد، برقراری مداوم اتصالات در طول شبکه را تضمین می‌کند.

سوییچ اترنت مدیریتی

پورت‌های اترنت مدیریتی امکان اتصال چندین دستگاه در محیط‌های از راه دور با قابلیت تقسیم به زیر شبکه‌های جداگانه فیلتر شده یا DMZ۱۲ را فراهم می‌کنند. تقسیم‌بندی VLAN (802.1q) برچسب گذاری شده، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای برنامه‌های متنوع شبکه فراهم می‌کند.

ویژگی‌های پیشرفتهٔ امنیتی و مسیریابی

روترهای سری GW دارای بالاترین سطح رمزگذاری ( ۱۳IPSecو۱۴SSL ) و قابلیت مسیریابی پیشرفته می‌باشد. فایروال داخلی نیز استانداردهای امنیت سایبری صنعتی IEC 62443 و IEC 62351 را عرضه می‌دارد.


 

۲  telemetry

۳ Remote terminal unit  (RTU)

۴ I/O

۵ master

۶ Protocol Conversion

۷ Electro Magnetic Compatibility: توانایی دستگاه در مقاومت در برابر انواع مختلف پدیده‌های الکترومغناطیسی

۸ EMC immunity

۹ ESD: Electrostatic discharge

۱۰ Electrical Isolation

۱۱ :Failover تعویض به سرور، سیستم، کامپوننت سخت‌افزاری، شبکه رایانه‌ای مازاد، یا آماده به کار در اثر خرابی یا خاتمهٔ غیرعادی برنامه

۱۲ demilitarized zone

۱۳ IP security

۱۴ Secure Sockets Layer / لایهٔ اتصال امن

نظر خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.