westermo_ds_redfox-5528-series_2203_en_revf-1 copy1

سوئیچ اترنت RedFox 7528، برقراری ارتباط داده‌ای منعطف، قابل اطمینان و امن را در شبکه‌های گسترده ممکن می‌سازد.

کمپانی وسترمو سوئیچ اترنت صنعتی ۱۰ گیگابیتی را به بازار عرضه کرده است. سوئیچ RedFox 7528، با پاسخ‌گویی به  نیاز روزافزون پهنای باند بیشتر، شبکه‌های ارتباطی گسترده را برای انتقال هرچه بیشتر داده‌ها آماده می‌سازد. پهنای باند گسترده در کنار مزایایی چون بهبود عملکرد، امنیت و قابلیت اطمینان شبکه، این سوئیچ را به راه‌حلی ایده‌آل برای اپلیکیشن‌های مورد استفاده در راه‌آهن، صنعت و نیرو تبدیل می‌کند.

بسیاری از کاربردهای ضروری داده‌ها، صوت و تصویر را ترکیب می‌کنند، به همین دلیل بهره‌گیری از سوئیچ‌های اترنت کارامد، بادوام و قابل‌اطمینان از ضروریات شبکه‌های امروزی‌ست. طراحی خاص سوئیچ RedFox 7528، عملکرد بیشینه را برای سال‌های آتی ممکن ساخته و ارتباطات داده‌ای بدون‌وقفه را حتی در چالش‌برانگیزترین شرایط محیطی محیا می‌سازد.

تضمین امنیت شبکه‌های صنعتی [به‌ویژه با پیچیده‌تر شدن ماهیت حملات سایبری] از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سوئیچ اترنت RedFox 7528 با دارا بودن مجموعه‌ای گسترده از ویژگی‌های امنیت سایبری باعث کاهش ریسک و افزایش انعطاف‌پذیری سایبری می‌شود. از ویژگی‌های یادشده می‌توان برای ساخت شبکه‌های مطابق با استاندارد IEC 62443 که تبیین کننده امنیت فنی برای اجزای شبکه اتوماسیون صنعتی است استفاده نمود.

westermo_news_redfox-7528-group copy

RedFox 7528 با پشتیبانی و فراهم ساختن اتصال یکپارچه، اتصال با بیشینهٔ سرعت و کمینهٔ تاخیر را برای سیستم‌های کنترل و نظارت و سیستم‌های جمع‌آوری داده و تجهیزاتی مانند دوربین‌های مداربسته (HD IP CCTV) مستقر در محیط‌های صنعتی ممکن می‌سازد.

این سوئیچ متناسب با کابینت‌های ۱۹اینچی طراحی شده است. همچنین این سوئیچ دارای چهار پورت uplink ۱۰ گیگابیتی و ۲۴ پورت ۱ گیگابیتی می‌باشد که با فرستنده و گیرنده SFP قابل سفارش سازی است. با دارا بودن یک هستهٔ سوئیچ قدرتمند از تراکم داده‌ها در هنگام ترافیک شبکه جلوگیری می‌شود. همچنین این تجهیز با دارا بودن ویژگی  I/O fault contacts  نصب و نظارت را سهولت می‌بخشد.

RedFox 7528 به شیوه‌های گوناگون و در سطح گسترده مورد آزمایش قرار داده شده است تا با طیف وسیعی از استانداردهای صنعتی مربوط به سازگاری الکترومغناطیسی، ایزوله، لرزش و شوک تطابق داشته باشد.

این سوئیچ مستحکم با دارا بودن محفظه‌ای تماماً فلزی، فاقد فن و مطابق با استاندارد IP40، می‌تواند در بازهٔ دمایی گسترده‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت ساخت بی‌نظیر، اجزای دارای درجهٔ صنعتی، سطح بالای ایزولاسیون بین رابط‌ها و منبع تغذیهٔ اضافی عمر مفید این تجهیز را افزایش می‌دهد و با ارائهٔ راه‌حلی قابل اطمینان به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود.

استفاده از سوئیچ RedFox 7528 به کاهش و رفع پیچیدگی‌ها منجر می‌شود. این سوئیچ با پشتیبانی از سیستم‌عامل WeOS، عملکرد مداوم و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از پروتکل‌ها و ویژگی‌ها را تضمین می‌کند و باعث سهولت نصب، بهره‌برداری و نگهداری می‌شود. همچنین در صورت از بین رفتن یک گره یا اتصال، پروتکل حلقهٔ FRNT وسترمو، بازیابی سریع شبکه‌ها را تضمین می‌نماید.

نظر خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.