معرفی EDS-4000/G4000

اولین IEC 62443-4-2 تاییدشده توسط کمیسیون بین‌المللی تجهیزات برق IECEE

شبکه های ارتباطی و موضوع امنیت سایبری که با یکدیگر بسیار اجین هستند در چیدمان آرایش سایت های صنعتی نقش موثری دارند.  با توجه به رشد روزافزون صنعت دیجیتال و افزایش اتصالات، الزامات و استانداردهای جدید صنعتی وضع و الزاما نشان طراحی و ساخته شوند. تا تجهیزات تولیدشده با این الزامات مطابقت داشته باشند.

کمپانی موگزا با درنظر گرفتن تغییرات دیجیتال در آینده، سوئیچ‌های اترنتی صنعتی سری EDS-4000/G4000 را به تولید رسانده است. قابلیت اطمینان و مدیریت ساده از ویژگی‌های اصلی این دسته از سوئیچ‌های صنعتی است. همچنین سوئیچ‌های سری EDS-4000/G4000 اولین دریافت‌کنندهٔ گواهی IEC 62443-4-2 بوده و با ویژگی‌های امنیتی تعبیه‌شده، امنیت شبکه را به‌طور چشم‌گیری افزایش می‌دهند.

Power Up The New Era

این تجهیز با فراهم ساختن امکان تامین برق تجهیزات پرمصرف تا حداکثر توان ۹۰ وات ۸۰۲.۳ PoE، به تحول دیجیتال در صنعت سرعت می‌بخشد.

پهنای باند بالاتر (در صورت نیاز)

این دسته از سوئیچ‌ها حداکثر دارای ۶ پورت ۲.۵ گیگابیت اترنت می‌باشند که امکان افزایش پهنای باند تا ۵ گیگابیت اترنت را میسر می‌سازند. شبکهٔ فیبری ۲.۵ گیگابایتی امکان برقرار ساختن اتصالات تا فاصلهٔ ۴۵ کیلومتری را دارند.

انعطاف‌پذیرتر، قابل اطمینان‌تر

طراحی ماژول برق قابل تعویض، زمان از کار افتادگی را کاهش داده و قابلیت چرخش آن، مشکلات محدودیت فضا را برطرفدارند. می‌سازد. همچنین این تجهیز گزینه‌های متنوعی را برای کاربردهای متعدد فراهم می‌سازد.

نظر خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.